Sunday, March 28, 2010

yazir & azura-jugra

assalamualaikum..
petunangan yazir & azura itu lah tajuk untuk entry aku kali nie...
bertempat di kediaman (M) Kamaruslan,KEM TUDM JUGRA.
abang kepada azura nie askar..garang beb..takut gak aku nak buat job die ni..kikikii..
walaupun askar dan seorang yang tegas tapi family diorang ni memang spotin`...
orang utara lagi na..zura & yazir mengikat tali pertunangan dgn tempoh yg singkat.
kalau tak silap aku bulan june ni...lansung lah majlis perkahwinan mereka...
insyaallah ade rezeki kite jumpe lagi ye zura..hihihi..
ape pun inilah yg dapat aku paparkan dalam blog aku ni untuk di kongsi kan bersame..
selamat melihat...
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments:

Post a Comment

tentang saye

My photo
tel;017 3923036 photographer,indoor,outdoor,event,sport,custom album,story book.. etc..or call me. FaceBook-Arie Arbaen

2010/2011